Meseillusztrálás

Szolgáltatói adatok

Galantusz Grafika Betéti Társaság

Székhely:

2252 Tóalmás, Kossuth Lajos út 59.

Cégjegyzék szám:13-06-069354
Adószám: 20713319-1-43
Közösségi adószám HU20713319
Bankszámlaszám: 10700608-22770206-51100005
SWIFT: CIBHHUHB
IBAN: HU34-1070-0608-2277-0206-5110-0005

 Szolgáltatás rendelés folyamata:

Az érdeklődő a honlapon a kapcsolati űrlapon, telefonon vagy e-mailben rendelheti meg a kívánt szolgáltatást, vagy illusztrációkat, illetve kérhet ezeken a csatornákon keresztül bővebb információkat. 

Illusztrációk készítése:

Az érdeklődőnek lehetősége van egy próbarajzot kérni tőlünk kötetlen témakörből, vagy az éppen aktuális anyagából.

A próbarajz abban az esetben ingyenes, ha nem kerül felhasználásra az érdeklődőnél. A fel nem használt próbarajz a Cég tulajdonát képezi, amit szabadon felhasználhat.

Ebből a próbarajzból az érdeklődő már el döntheti, hogy a rajz stílusa megfelel-e az elvárásának vagy sem.

A megrendelést csak úgy fogadjuk el, ha az írásban is meg van erősítve!

A megrendelés elkészítésének folyamata: 

  • A megrendelést követően elkezdődik az adatgyűjtés, amit az aktuális munka igényel. Az összegyűjtött információt egyeztetjük a megrendelővel, majd jóváhagyás után elkezdjük az illusztrációk, grafikák, elkészítését.
  • A készülő munkákat többször is egyeztetjük a megrendelővel egészen addig, míg a munkát a megrendelő jóvá nem hagyja.
  • A javítások száma korlátlan, de a hatodik javítás után jogunk van új rajzként elkönyvelni vagy lemondani a megrendelést – a gyakorlatban többnyire 2-4 forduló alatt elkészül a kép. 

Fizetési feltételek:

A fizetési feltételek megbeszélés tárgyát képezik.

Az alap koncepció szerint lehetősége van az ügyfélnek egyben vagy részletfizetéssel rendezni a számlát az alábbiak szerint:

  • Azok az illusztrációk, amik rövid határidő alatt készülnek el, egy összegben kell átutalni a munkadíjunkat.
  • Hosszabb, de egy hónapnál rövidebb határidő esetén lehetőség van egy összegben kifizetni a munkánkat, vagy folyamatos teljesítés esetén 5 db illusztrációként kérhetjük a fizetést.
  • Az egy hónapnál hosszabb idő esetén, esetleg több hónapig tartó munkánál résszámlákat állítunk ki, vagy havi számlában kérjük kifizetni a fordulónapig elkészült munkáinkat.

 

A nyomdai munkálatok elkezdésének feltétele, a nyomdai ár előre utalása!

Az elkészült anyag átadása:

Az elkészült anyagot digitalizálva adjuk át FTP-n, vagy e-mailben. A papír alapú rajzok, ha a megrendelő kéri, postai feladás vagy futár által jutnak el. A szállítási költséget a megrendelő állja. 

Szerződés megszűnése:

A felek között létrejött eseti szerződés a szerződésszerű teljesítéssel megszűnik. A felek között létrejött szerződésteljesítés nélkül is megszűnhet:

  • közös megegyezésével,
  • a Megrendelő elállásával vagy felmondásával
  • a Szolgáltató felmondásával vagy elállásával.

Amennyiben a Megrendelő az általános elállási jogát (nem a Tervező szerződésszegéséből eredően érvényesített elállási jogát) gyakorolni kívánja, köteles a Szolgáltatónak a felmerült költségeit, illetve kárát megtéríteni. 

Szerzői jogok alkalmazása:

A szolgáltató – amennyiben erről Megrendelő külön nem rendelkezik – az általa elkészített munkákon a szerzői minőséget és nevét feltüntetheti, azokat referenciaként korlátozás nélkül felhasználhatja.

Szerzői jogok:

A szolgáltató által készített munkák szerzői jogi védelem alá tartoznak, ezek szerzői jogosultja kizárólag a Szolgáltató. A vagyoni jogosultságokkal kapcsolatos felhasználói jogok a Megrendelőt a teljes ellenérték megfizetésétől kezdődően illetik meg.

A munkákhoz kapcsolódó számítógépes állománynak, vázlatoknak, terveknek az átadása és díjazása – mivel az a Tervező tulajdona és nem képezi az egyes megrendelések tárgyát – minden esetben külön megállapodás tárgyát képezi.

Tulajdonjog:

A Tervező a szerződés teljesítése során leszállított képi állomány feletti tulajdonjogát az ellenérték teljes megfizetéséig fenntartja. Az egyes megrendelésekben szabályozott felhasználási vagy egyéb jogosultságokat a Megrendelő a vállalkozási díj teljes megfizetésével szerzi meg. 

Titoktartás, adatvédelem:

Szerződő felek a szerződés teljesítése során tudomásukra jutott és a másik szerződő felet érintő minden titoknak minősülő információt, adatot vagy egyéb ismeretet kötelesek megőrizni és gondoskodni arról, hogy a titokhoz illetéktelen harmadik személy ne férhessen hozzá.

Szerződő felek a szerződés teljesítés során birtokukba jutott és a másik szerződő felet illető szerzői jogi, iparjogvédelmi vagy a Ptk. jogszabályi védelmét élvező alkotáshoz fűződő jogokat maximálisan tiszteletben tartják. Ez vonatkozik azokra az esetekre is, ha a termékeken a jelen szerződés szerint nem tüntetik fel a Tervezőt.

Jelen ÁSZF-ben külön nem szabályozott kérdésekben az alábbi jogszabályok irányadók:

  • 2001. évi CVIII. Törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről - 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről
  • 1959 évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető kérdéseiről 

Adatkezelési szabályzat

A „konyvillusztracio.hu” weboldalon (továbbiakban: Honlap) a személyes adatok kezelése a jelen "Adatkezelési szabályzat” szerint történik, amely honlapot és az azon keresztül elérhető szolgáltatásokat a Galantusz Grafika Bt. (adatok) üzemelteti.

A nem regisztrált, illetve megrendelést nem adó látogatókra vonatkozóan a Honlap személyes adatokat nem tárol, de a statisztikai célból egyedileg nem azonosítható adatokat gyűjthet a nem regisztrált, illetve ajánlatot nem kérő látogatóknak a honlapon végzett tevékenységéről is, amely adatok gyűjtéséhez a Honlap használatával a látogató hozzájárul.

A Szolgáltató a Honlapon nyújtott egyes szolgáltatásokat előzetes regisztrációhoz kötheti. Ezen szolgáltatások igénybe vételéhez történő regisztrációkor olyan adatok megadását kérjük, amelyek személyes adatnak minősülhetnek. A Honlapon keresztül birtokába jutott minden adatot az adatkezelő a személyes adatok kezelésére vonatkozó mindenkori hatályos magyar és EU-s jogszabályokat betartva kezeli.

Az adatkezelés jogalapja a Felhasználó hozzájárulása az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló Infotv. 5. § (1) bekezdése és a 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése. Az adatkezelés tehát ügyfélkapcsolati viszony, ezért a jelenleg hatályos jogszabályok szerint ezen adatkezelésről az adatvédelmi hatóság 2011. évi CXII. törvény 65. § (3) bekezdéssel összhangban nem vezet külön adatvédelmi nyilvántartást az ügyfélkapcsolatra figyelemmel.

Az adatkezelés célja a regisztráltak kifejezett hozzájárulása alapján, a Holnapon az ügyfélkapcsolat során létrejött megállapodások teljesítése.

A szolgáltatás igénybe vétele során a Honlap látogatójától az alábbi adatok megadását kérjük:

  • teljes név, felhasználó név
  • email cím
  • telefonszám

A regisztráció során az ajánlatkérő IP címe és a megrendelés időpontja is rögzítésre kerülhet. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A regisztráció, illetve a megrendelés is jelen adatkezelési feltételek ismeretében történik. A regisztrációról a megadott email címre automatikus visszaigazolás kerül kiküldésre amelyen keresztül a regisztráció jóváhagyása szükséges.

Az adatkezelő minden ésszerű intézkedést megtesz az adatok bizalmasságának megőrzése érdekében, illetve erre szerződésben kötelezi az esetlegesen bevont adatfeldolgozót is. Az adatkezelő csak olyan személyeknek enged hozzáférést a kezelt adatokhoz, amely személyek munkaszerződésben vagy egyéb jogviszony keretében végzett tevékenysége az adatkezelés céljának megvalósításához közvetlenül szükséges. Ennek kapcsán a Szolgáltató nyilatkozik, hogy harmadik személynek, marketing vagy egyéb célból nem ad tájékoztatást, illetőleg nem ad át adatokat a regisztráció, vagy bármely ügyfélkapcsolat során tudomására jutottakból, amennyiben erre külön jogszabály, vagy hatósági határozat nem kötelezi.

Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz az adatok biztonságos megőrzéséért, de nem vállal felelősséget természeti csapás, bűncselekmény vagy egyéb, elháríthatatlan okból bekövetkező adatvesztésért, megrongálódásért vagy illetéktelen személyek általi hozzáférésért.

Az ügyfélkapcsolat jellegéből adódóan fuvarozó, vagy postai szolgáltató igénybevételével kapcsolatban a megbízások teljesítése érdekében szükséges adatok átadására a felhasználók kifejezetten felhatalmazzák a Szolgáltatót.

A regisztráció során megadott adatok és információk utólag pontosíthatóak. A regisztráltak tehát a róla kezelt személyes adatok köréről, az adatkezelés jogalapjáról és céljáról történő felvilágosítást kérhet a: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre e-mailt küldve. A kérelemre az adatkezelő ésszerű határidőn belül, de legkésőbb a kérelem benyújtásától számított 30. napon köteles a kért tájékoztatást megadni.

Felhasználó/Szerződő a jogainak megsértése esetén Szolgáltató ellen bírósághoz fordulhat. Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


adatkezelő

DOTROLL KFT.

  • Cím: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5.
  • Tel.: +36 - 1 - 432 - 3232
  • Fax: +36 - 1 - 432 - 3231
  • E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Bankszámlaszám: OTP Bank NyRt.
  • 11713005-20406563
  • IBAN kód: HU 06-11713005-20406563-00000000
  • SWIFT kód: OTPV-HU-HB
  • Hotline: Hétfőtől Péntekig: 6:00-tól 22:00-ig.
  • Adószám: 13962982-2-42
  • Közösségi adószám: HU 13962982
Adatfeldolgozó Személy

Ujréti János

Tel: +36(70)264-7665

"az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is - adatok feldolgozását végzi;